Vaiņodes vidusskola
Direktora ziņojums!
07.09.2011 12:42
2010./2011.m.g.izvirzīto uzdevumu izpilde.
Galvenie uzdevumi:
1.Izmantojot atbalsta personāla un mūsdienu tehnoloģiju iespējas, nodrošināt vispārēju skolēnu integrāciju izglītošanas procesā.
2.Turpināt pēctecību un tradīcijas.
- runas, rakstu un uzvedības kultūras kopšanā,
- patriotisma, nacionālās un valstiskās identitātes saglabāšanā,
- skolēnu atbildības un patstāvības sekmēšanā.
Metodiskais uzdevums. Veidot skolēnu lasītprasmi kā mērķi un līdzekli.
Veiksmes un neveiksmes pa pamatjomām.
Pamatjoma ”Mācību saturs”.
Mācību saturu skolotāji ir iepazinuši individuāli, apsprieduši MK sanāksmēs, nepieciešamības gadījumos tiek veiktas korekcijas. Notiek individuālais darbs ar skolēniem, kuriem ir grūtības apgūt plānoto vielu.
Pamatjoma „Mācīšana un mācīšanās.”
Izmantojot skolas resursus un Eiropas finansētā projekta iespējas, tiem skolēniem, kuri vēlējās beigt skolu vai tikt pārcelti nākošajā klasē, tika nodrošināti pilnībā.
Neveiksme ir tā, bija skolēni un viņu vecāki, kurus neizdevās pārliecināt izmantot dotās iespējas. Otrs iemesls nesekmībai - biežie nepamatotie stundu kavējumi.
Pamatjoma „Skolēnu sasniegumi”.
Veiksmīgi 12.klases skolēni nokārtoja centralizētos eksāmenus. Salīdzinot ar pārējām valsts vidējām mācību iestādēm, rezultāti bija augstāki par vidējiem. Arī 9.klases beidzēji, kuri ieradās uz eksāmeniem, tos sekmīgi nokārtoja.
Tomēr 2 9.klases skolēni neieradās uz eksāmeniem.
Tika gūti panākumi mācību olimpiādēs, konkursos un sacensībās.
Tomēr šeit ir potenciālas rezerves.
Pamatjoma „Palīdzība skolēniem”.
Ar Vaiņodes novada domes līdzdalību tika pilnībā nodrošināta to skolēnu iespēja piedalīties pasākumos, kuros skolēni un skolotāji vēlējās piedalīties.
Pamatjoma „Skolas vide”.
Izmantojot Vaiņodes novada domes pieejamos resursus un Eiropas projektu iespējas, skolā pilnībā renovēti fizikas, ķīmijas un matemātikas kabineti, sakārtots meiteņu mājturības kabinets, jau pārbūvēta 2. – 6.ģērbtuve, drīz tiks pabeigta 7. – 12.klašu ģērbtuve, beidzot pabeigta skolas priekšpuses renovācija.
Ir aizkavējies skolas siltināšanas projekts. Tas rada grūtības veikt remontdarbus 2.stāva koridorā un vairākās klasēs, jo siltināšanas laikā paredzēta radiatoru nomaiņa, pirms kuras, veicot remontus, būtu līdzekļu nelietderīga izšķērdēšana.
Pamatjoma „Resursi”.
Ar skolotāju un darbinieku kadriem skola ir nodrošināta. Liels atbalsts ir iespēja izmantot Eiropas projekta līdzekļus skolas atbalsta personāla papildināšanu integrētās apmācības veikšanai.
Rezerve šeit ir aktīvāka skolotāju iesaistīšana skolas attīstības procesos. Labs piemērs ir direktora vietnieces mācību darbā teicamā sadarbība ar MK komisiju vadītājiem. Rezultāti ir acīmredzami.
Pamatjoma „Skolas darba vadība, organizācija un kvalitātes nodrošināšana”.
Šajā mācību gadā, sadalot likmi divās daļās, strādāja divas vietnieces ārpusstundu darbā.
Šajā jomā ir rezerves. Precīzāk ir jānosaka katra atbildības jomas un izpildes analīze. Ir jāatjauno skolēnu domes un skolas padomes darbs.